martes, 12 de agosto de 2008

Meme en catalán de Montse

1. Una pel·lícula.
Ara per ara un pel·lícula que em ve al cap és "La última Legión", versió cinematogràfica de la novela de mateix títol de Valerio Massimo Manfredi.

2. Una cançó.
Una cançó que he escoltat molt últimament es "Ninkou Latora" del Cirque du Soleil a l'espectacle "Dralion" a l'acte del doble trapezi.

3. Un llibre.
Ara mateix l'únic llibre que em permeto tocar es el de l'autoescola, jeje...

4. Una cosa que et faci ràbia.
La gent del metro amb mòbils amb altaveu... que es pensen que a tothom li agrada sentir la seva música durant el trajecte... grrr...

5. Una cosa que t'agradi molt.
El circ, en tots els seus àmbits. Per excel·lència, Cirque du Soleil...

6. El teu plat preferit.
M'agrada tot... no tinc gaires manies, això sí un bon plat de potes de porc al forn, mmmm.

7. Una beguda que t'agradi.
Té gelat!

8. Una col·lecció.
Tinc una col·lecció de coses de gats començada de fa molt temps. I ara mateix estic seguint la col·lecció de "Crea tu Bisutería".

9. Una raresa.
En el meu cas es podria dir que sóc un exemplar digne d'estudi. Sóc una raresa en si mateix. Peró per anomenar-ne una direm que puc tenir sortides MOLT fora de to.

10. Un desig.
A mitjà-curt termini tindriem la carrera i l'escola de circ. I a llarg termini tenim el Cirque du Soleil... ( tinc molta fe, jeje.... pero de moment no la perdré)


Montse aquí tens el meme fet... Ara et toca fer feina a tu... que a sobre de encetar-lo tu no el fas.... doncs nominada!

Salut! Atha* ;)

No hay comentarios: